trött.

sjukttrött tjej är jag, idag när jag kommer hem vilket jag gör om ca 5,5h. Så ska jag laga lite mat, vänta på Zandra sedan läsa min bok. för att sedan sova. Eftersom jag troligtvis kommer att jobba hela dagen imorgon, jag ska ju plåta promo bilder till The trams imorgon kväll. Idag fick jag iaf sovmorgon till tio men när jag kom hit var det ingen här, så jag tog kontakt med min handledare och han sa att jag skulle ta mig till yfo och hyra en massa blixtrar tills imorgon. Joo men visst tänkte jag, Emma åka iväg utan att veta vart hon ska ta vägen, lyckat! Men jag lyckades hitta dit på drygt 10min :D även fast jag var tvungen att ta tunnelbanan osv. stolt brud! Jag fattar inte ens varför jag skriver såhär mycket, typ ingen som läser min blogg ändå ju.

Nu sitter jag och fixar en bild åt Emma Svensson iaf. Vet inte riktigt vad jag kommer få göra mer idag faktiskt, hoppas på att få sluta tidigt idag också kanske? :D haha.




Kommentarer
Postat av: Zandra

jag läser din blogg och jag är avundsjuk på din praktikplats :*

2008-12-02 @ 16:05:18
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: hanna

ja läser din blogg och tänker på dig varje dag ska du veta!

2008-12-03 @ 15:43:39
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oh funderar också på att göra det, kan tänka mig att de är ännu bättre? :D

2008-12-08 @ 15:13:07
URL: http://enmammut.blogg.se/

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0