ont.



idag har jag så sjukt ont i halsen så jag bara vill slå den. så idag fick jag vara hemma. men det kan vara possitivt det med, för nu hinner jag plugga till naturkunskapsprovet, redovisning x2 som jag har imorgon. det suger.
men snart är det lov, och det kommer jag fira med att ha kul osv. kanske drar till göteborg några dagar med, eftersom vi tydligen har en tom lägenhet där. det skulle vara skönt iaf! sen ska jag fota evelina med, det ska bli fett!
jag tänkte börja fota lite mer också, sedan önska mig ett nytt objektiv i julklapp. och mitt nyår kommer bli fett. norge med millan och en massa skidåkning. nu gäller det bara att jag ska köpa mig ett par nya skidor med.

______________________________________________________________________________________________

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0