sjuk?



jag kanske är på väg att bli sjuk igen? jag kallsvettas, har feber och har sjukt ont i magen. snälla säg att det inte är så, jag orkar inte med ett liv på sjukhus en gång till. all äcklig mat som man inte vill äta så man går ner kanske 15kg eller något. och sen orkar man inte ens hålla upp sin egen kropp längre så man får åka rullstol eller bli buren vart man än ska. inte kunna stå i duschen utan behöver en stol. inte kunna gå upp ur sin säng. ska iaf dit på tisdag och kolla.
sen har jag fått typ en massa röda märken på ryggen också. nu tål jag säkert inte min medicin heller..

aja, nu hjälper jag mamma vad hon ska ha på sig ikväll, sen ska jag duscha, ringa millan osv. sen drar vi till jönköping : ) typ spelning. och jag måste fota, lite halv segt faktiskt!




Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0