tråkdag.




humör just nu? jag har inte orkat känna efter än. är det nåt du absolut inte äter? blodbudding låter typ skabb. kläder just nu? stor tröja. musik just nu? the hellacopters. vad sa du senast? "vad gör du? stäng dörren efter dig. annars kan jag inte sova". om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? lätt, 80-talet. hur många kuddar sover du med? fyra. favoritväder? antingen snö och sol eller sol och varmt. om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? sällskap, musik och typ något att dricka. spelar du nåt instrument? nej, men tänkte ta och börja med gitarr. morgon- eller nattmänniska? både och. sparare eller slösare? hmm nästan både och eller alla främst slösare. vem är viktigast för dig? det är rätt många. bästa film? walk the line osv. tror på liv på andra planeter? äsch. kommer du ihåg din första kärlek? jag har nog inte släppt den än, haha. har du några homosexuella vänner? icke. tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja. hur många barn har du/vill du ha? jag vet inte. bio eller promenad? både och. snarkar du? vet faktiskt inte. rädd för insekter? hmm. äckligaste insekten? . bästa bok? jag läser aldrig. vad vill du jobba som? typ arkitekt. gungar du på stolen? nej. skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? om jag skulle vågat. hur många syskon har du? ett. är du rädd för blod? nej. saltar du på maten? nej. gillar du att sjunga? nej för jag kan inte sjunga. vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? media, det var det enda som passade mig. brukar du sola? ibland. vad gör du om du får hicka? hickar. röker du? nej. snusar du? nej. kaffe, te eller inget? te.

_____________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Zandra

känns som att jag har ungefär lika mycket att göra som du, så jag borde göra den där listan! hey, är vi nolifers eller vad? :D

2008-10-22 @ 16:24:14
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0