fetlista

ÄRLIGHET:
Den äldsta du hånglat med?
- ..18? har hånglat med högst två (basill(?)skräck) Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - en kanske, om det räknas att man är RIKTIGT kär när man är sådär en 7år? Vad tycker du om kärlek? - den kommer när den kommer. När kramade du någon sist? - idag om man kan räkna med tyson. Saknar du någon speciell person? - jaaa, lite. Han åkte till London utan mig! Har du svårt för att bli kär? - öh.. ja. Hallo jag är jag! När kysste/hånglade du med någon sist? - ingen koll Ångrar du det? - ingen aning, eftersom jag inte kommer ihåg när det var eller vem det var. När fick du senast en komplimang? - igår, jag var duktig på att köra truck så jag gav migsjälv en komplimang. Har du hånglat med någon av samma kön? - ja, det var lite mysigt. HEe
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
- beror på hur man ser medvetslös, men jag tror det. Hånglat med nån riktigt ful? - som jag tycker är ful nu, ja. Hånglat med fler än 50 pers? - nej, jag är ingen slampa! :D Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - tror faktiskt inte det. Gjort något riktigt dumt? - det har nog alla! Gjort något du verkligen ångrar? - jaaa. vem har inte det? Varit nykter på nyårsafton? - jaa, jag var nykter detta nyåret som var, annars har jag varit dygnrak resten. Åkt ambulans? - faktiskt inte! men skulle vilja bara eftersom de åker så snabbt ibland! Gjort nått olagligt? - en del. typ cyklat på trotoaren. Fått din mamma att gråta? - jaa, hon är lite mesig ibland! Slagit ner någon? - nej, inte direkt. Skämts över dina föräldrar? - ja, det har nog alla gjort någon gång? Skämts över dig själv? - japp, varje dag. Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja Tar du droger? - jag knaprar på alla möjliga tabletter dagligen. Dricker du? - ja, jag tror inte man skulle överleva annars men jag dricker mest vatten Vilka kläder sover du i? - beror helt klart på temperatur, ibland scooterdräkt ibland naken. Vad hatar du verkligen? - att svettas, det är inte riktigt min grej! Varit kär? - vet inte om jag kan kalla det kär? när man är sådär en 7år? Är du ensam nu? - jaaa, eller jag sitter här med kings of leon då. Vill du gifta dig? - beror helt klart om jag hittar någon som jag vill gifta mig med! Vill du ha barn? - samma svar som förra fast byt ut gifta mig med till att skaffa barn med
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - jag själv. Såg dig gråta? - ingen aning, jag försöker undvika tårar dom gör mig ledsen Fick dig att gråta? - att håkan rakade av sitt hår. ( dock kom det inga tårar men jag blev lite ledsen faktiskt ) Du delade en cigg med? - en cancer pinne? jag försöker undvika dom så gott det går. Du gick på bio med? - bästisen och hennes två slavar. Skällde på dig? - mamma, för att jag inte ville damsuga
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
- nej, jag försöker ju faktiskt undvika tårar eftersom de gör mig ledsen Kramat någon? - som sagt tyson om han räknas. Pussat någon? - rädd för pasiller(?) Köpt någonting? - ja, typ 7 frallor och en m&m påse för att jag tyckte synd om mig själv som jobbade! Sjungit? - jag sjunger inte så bra. Saknat någon? - nej, det gör mig ledsen. Fast jag saknar ju pappa nu, eller nej jag är mest arg på honom eftersom man åker INTE till London utan mig sådär!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

bästisen och hennes två slavar :b ?

2009-04-19 @ 15:05:28

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0