hard work work

Kommer säkert vara JÄTTE mycket att göra idag på jobbet bara för att det inte var typ någonting igår. Mindre kul!
Men ajja, pengar är bra att ha. :) Just nu sitter och väntar på Martin som är snäll och hämtar mig varje dag, det är toppen så jag slipper gå. Lat hej och hå.

Jag älskar Kerrang! Radio, bara en massa bra musik, inte den där vanliga tråkiga musik som alltid spelas annars. MUMS! Synd bara att jag inte har radio med den kanalen på min ipod, har inte ens sveriges radio på den, haha.

Jag är som sagt överpepp på att få åka utomlands nu iaf, det är det enda jag tänker på. Synd bara att jag tillhör de där fattiga, som inte har några pengar alls, annars hade jag åkt lite då och då till en massa olika städer och häftiga länder.

Btw, idag var det exakt 13 år sedan som man hittade Kurt Cubain dead. Det snackar dom om hela tiden på radion.  Och en annan sak också när vi ändå snackar om radion, jag älskar verkligen British English så att säga, man blir helt inl ove med alla som pratar.

Shit, jag skriver bara en massa skit just nu. Jag borde verkligen sluta, nu ska jag ta en macka och vänta på Martin och sedan jobba till klockan 21.00 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Zandra

vi borde typ vinna pengar och åka utomlands<3 dessutom tycker inte jag att du skriver en massa skit :D din blogg blir bara bättre och bättre för varje dag! älskar den :*

2009-04-09 @ 10:53:25
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0