hotellet

idag läste jag ett inlägg som världens sötaste zandra har skrivit om mig, och försökt få mig att få lite mer läsare. För jag har ju knappt några ca 14st per dag kanske, så värdelöst! ;b haha

såå en stor PUSS på henne <3





Idag fick det bli utgång på hotellet med bla millan och nea med förfest hos millan, med några tjejer från neas och millans klass. Det var trevligt och jag fick se ut som ett troll i våfflat hår, och i min nya tröja.

Nu är jag sjukt trött så tänkte lägga mig och lyssna på musik och sedan sova, gud så skönt det ska bli!
Jag tycker inte att endel saker borde vara "förbjudet". haha, nej fy sluta nu Emma!

God natt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

det var så lite<3 hihi. hoppas det hjälper lite i alla fall och att ni hade roligt ute igår :D tror att du var sjuktsnygg!

2009-04-11 @ 18:40:39
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0