today i look like this



Jag ska bli precis lika häftig som resten av sveriges bloggare och lägga upp en dagens klädsel bara för att jag vill vara som alla andra coola kids. Jahaa, hur ska man skriva? okej, jag skriver vart allt är köpt. Jaa!

Tröja Bikbok, Tights något av alla random ställen där det finns att köpa, ringar mammas, armband bla indiska sen är endel mormors och endel mammas.

såå, nu känner jag mig nöjd och häftig. Nu fattas det bara en sak, läsare!! Damn, det kanske är bra att ha också. Får jobba vidare på det.

Btw, Martin kommer och hämtar mig om en timme så då blir det jobb för våran del. Så ska nog ta och byta om nu och ta mig något att äta. Jobb 16.00 - 21.00. Sen blir det helg wohoo, partyparty!

Kommentarer
Postat av: victoria

snyyyygg tröja ! :)

2009-04-09 @ 17:28:20
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Zandra

jag gillar din blogg, och när du visar dina outfits :D dessutom kan du få några av mina läsare, kanske. jag kan länka din blogg och skriva några snälla ord, hihi!

2009-04-10 @ 21:24:24
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0