just_nu

kom nyss hem från skolan, efter att ha haft sin sista naturkunskap b lektion. sjukt skönt! dock var avslutet ett kemi prov. men det gick bra :)

nu ska jag dra iväg till jönköping med hanna, sjukt värt! eftersom jag är i stort behov utav en ny bikini. men först lite mat till mig eller ah beroende på när tåget till jönköping går.

jag fick en söt kommentar utav en av mina "tunn" håriga kära vänner idag ( vid namn nea ) "vad mycket hår du har!!" haha. yey, så kan det gå. har jag faktiskt inte tänkt på innan...


Kommentarer
Postat av: Vera

Hej! Just nu har vi två twilight-tävlingar och jag tänkte att du kanske skulle vara intresserad av att medverka i någon. Adressen är; www.thetwilightsaga.se

2009-05-14 @ 18:13:32
URL: http://www.thetwilightsaga.se

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0