090906

jag missade allt det där roliga som ska hända på helgerna? bara till att jobba en vecka till och hoppas att det går fort som attan så att det blir helg igen!

nu; leta uoo något kul att kolla på och hoppas på för mycket som jag har gjort nu i x-antal veckor. det här börjar gå helt fel, mamma och rikard har helt rätt. glöm allt och försök börja om på nytt, men det funkar inte så lätt? sämst...


jag funderar på att sluta äta min medicin också, och se vad som händer. om jag kan hålla mig frisk eller om jag måste fortsätta med dom, eftersom jag inte kännt av något på sådär en 5år? min ekonomi skulle bli glad, även fast det inte är jag som har betalat dom så kommer jag ju att få göra det någon gång frammåt anyway.

nu hör jag verkligen hur det regnar ute och hur det är dags att kolla runt efter något kul att glo på. undra hur många som verkligen läser? antagligen ingen, men ajaa.

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag läser vet du väl :)))

2009-09-07 @ 11:02:24
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0