visste ni

att jag vill - resa, nu!
att min senaste kyss var - grym
att jag lyssnar mest på - bra musik
att jag pratar - för mycket om jag blir nervös
att jag inte gillar - att sova ensam
att min bästa vän är - hanna och mills
att min första riktiga kyss - var med min första kärlek
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte ska lägga sig i
att kärek är - konstigt
att jag gillar att - bli kliad på ryggen
att jag alltid kommer att - komma ihåg dig
att jag är hemligt förälskad i - alexander skarsgård just nu
att sist jag grät var - när jag var ledsen över något
att min mobiltelefon är - en iphone
att när jag vaknar på morgonen - är jag fortfarande alltid trött
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik oftast john mayer
att idag har jag - bakat muffins som tog slut på en gång
att jag just nu tänker på - att kanske försöka sova
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag - träffa helena och alice
att jag verkligen vill - lära känna dig lite bättre

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0