En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

funkar inte att ladda upp en bild på den här datorn. Så ni får vara utan bild, men 10 fakta punkter kan ni få!

- Jag har ett ben som är längre än det andra, ca 2cm.
- Tycker absolut inte om att laga mat och baka, men att äta går bra.
- Började dricka öl för kanske ett halvår sedan och nu dricker jag nästan inget annat än öl när jag festar.
- Har sjuk ämnesomsättning.
- Har en grymt bra förmåga att göra dumma saker.
- Älskar att resa och uppleva saker.
- Det bästa som finns måste nästan vara att få åka skidor.
- Jag har världens bästa vänner.
- Önskar att jag kunde varit lite lite längre.
- Är helt sinnesjukt dålig på att komma igång med allt som har med träning att göra.

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha sånt här är så roligt att läsa :)

2010-12-05 @ 18:27:38
URL: http://glasruta.blogspot.com

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0