my best friend(s)

bästa vän? känns lite högstadiet. Men kan berätta hur jag träffade de två som jag anser mig själv vara närmast.
Hanna och Millan.
Millan, vi träffades första gången på flyget till Sunny beach 2008. Jag kan ju säga att under den veckan vi var där fick jag mig en helt underbar vän, som jag aldrig skulle kunna tänka mig att leva utan. Ibland undrar jag vad jag var innan jag träffade henne. <3
Hanna, den personen som jag känt i nästan hela mitt liv. Som jag tror eller nej jag vet kommer finnas i resten av mitt liv också. Träffades första gången 1995 kanske? Så en 15år lång vänskap. Den som ser exakt hur jag mår, om jag talar sanning eller inte bara genom att kolla mig i ögonen. Känner mig nästan bättre än vad jag känner mig själv. <3

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0