nässjö

jag har varit väldigt dålig på det där med att uppdatera i december, missat massvis av dagar.

Har idag kommit fram till Nässjö, så nu börjar mitt jullov. Inget jobb här inte, det hinner jag inte med! Har annat viktigt för mig som fest, sälen, plugga och annat spännande som ex, öppna julklappar.

Det känns faktiskt ganska så konstigt att ligga i "sängen" (madrassen i mitt gamla rum) i Nässjö och veta att jag inte ska till min lägenhet på flera veckor, men ändå lite skönt. Känns dock mindre kul att veta att jag glömde slänga ett äpple som ligget kvar på köksbordet i fruktskålen. Mysig den kommer vara när jag kommer tillbaka sen.

Nu ska jag glo på ett avsnitt av PB för att tränga bort alla minnen som kom upp när jag la mig i "sängen".

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0