Presentera mig själv

Okej, Emma Almqvist. 20. Uppväxt i en stad som är som alla andra, fast betydligt mycket tråkigare och mindre. Så därför tog jag mitt pick och pack och flyttade till Kalmar. Senare i livet tänker jag bosätta mig i Stockholm om jag får som jag vill, eller varför inte flytta till något varmare land? Även fast jag älskar snö och skidor så är inte vädret i Sverige för kul. Vännerna jag umgås med är betydligt mycket bättre än alla andras.

Har även haft min första bakisdag, lite efter alla andra men det är jag glad för, för det var verkligen inget roligt. Även börjat dricka en jäkla massa öl, pga två tjejer. Tack Amanda och Lina. En annan dryck som jag börjat dricka väldigt mycket av sen jag flyttade är kaffe.

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0