19:12

amanda och jag pratar om att dra upp till lina när jag kommer hem efter min lilla resa, kommer bli sjukt bra!

jag visste det, allt är gone forever. jajemen, och denna gången tror jag faktiskt att jag har rätt. eller att tankarna bara vänder? just det ja, idag fick hanna reda på en av mina största hemligheter ever. Något som jag lovat mig själv att inte berätta för någon, men på något sätt känns det lite bättre att kunna dela med sig av någonting som man hållt för sig själv så länge. Och att det faktiskt var till Hanna jag sa det.

Kommentarer
Postat av: Majsjävel

JAG LÄNGTAR TILLS NI KOMMER!!!!!!!! Saknar dig slemhögen minnnnnnnnnnnnnnnn<3

2010-02-08 @ 23:49:43
URL: http://linaee.blogg.se/

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0