21:51

hemkommen från simningen med lollo, det var mysigt!! Kommer dock inte träffa henne på kanske 5 veckor nu, om hon inte kommer till Nässjö i helgen då. Annars är det lite sorgligt tycker jag!!

Snart ska jag dricka någon konstig grej så jag inte ska få tillbaka min sjukdom när vi åker iväg, spännande! eftersom jag glömde bort att jag inte fick dricka något innan, måste jag vara uppe i kanske tre timmar till. Jag som hade tänkt gå upp tidigt imorgon och göra sånt som jag aldrig annars gör, som tex plugga till körkort. Jag vet, jag är sämst! Har övningskört kanske två eller tre gånger och fyller snart 20. Det är inte riktigt okej!!

Om jag bara klarar av det i några dagar till, så kommer resan bli super bra. Bara försöka att inte tänka på någonting, och när man sedan kommer hem, kommer allt komma på samma gång. Lite spännande!! Jag vet inte vad jag snackar om!!!

Äsch, på fredag ska jag iaf till Jönköping och köpa mig en ny mobil, får nog bli en vit iphone. Blir nog bra.

Fräsigt att min pappa sitter och pratar om mig med någon av sina vänner, tror inte att jag hör! synd, det gör jag. Haha, han tycker att jag inte är så duktig eftersom jag är arbetslös, skäms lite!! Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sucks :(

2010-02-04 @ 18:09:25
URL: http://decemberfloower.blogg.se/

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0