VISSTE NI ATT..

att jag vill - att man ska kunna spola tillbaka tiden.
att jag har - sjukt dåligt sammvete.
att min senaste kyss - antagligen kunde varit sjukt bra.
att jag lyssnar mycket på - erik hassle just nu? haha.
att jag funderar på - hur allt kunde varit.
att jag pratar – som fan när jag är nervös.
att jag inte gillar – att vara blyg.
att min första riktiga kyss – kom ifrån min första pojkvän.
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen.
att kärlek är – ett annat ord för smärta.
att jag gillar – min nya mobil.
att jag alltid kommer att – ångra att jag aldrig gjorde något.
att jag är förälskad i – något som inte är okej.
att sist jag grät var – nog när jag slog mig någon gång.
att min mobiltelefon är – en iphone.
att när jag vaknar på morgonen – har sängen bytt plats.
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag på musik.
att idag har jag – inte gjort så mycket än så länge.
att jag just nu tänker på - något som verkligen inte är okej och att jag snart befinner mig på andra sidan jordklotet.
att i kväll ska jag – träna och vara mysig.
att i morgon kommer jag – göra något kul.
att jag hoppas – på att turen är på min sida.
att jag verkligen vill- ta körkort snart!

lista; amanda

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0