ensam

Första dagen på kanske en vecka jag gått upp innan 9. Undra ifall man sover längre på dagarna bara för att man sover tillsammans med någon som brukar sova längre än vad man brukar göra själv? Haha, sjuk mening.

Fixa lite frukost kanske och vänta på Lina och Amanda som jag inte har en aning om vart dom befinner sig. Eftersom jag gick hem när dom gick vidare till Harry's! Dock vaknade jag av att Amanda ringer på dörren och att någon kille sliter av mig täcket när jag lagt mig i sängen igen. Sedan försvann dom igen och nu har jag ingen aning om vart dom är.

Aja, kan fixa lite med mitt cv och så sålänge medans jag väntar på att dom ska komma tillbaka. Eftersom jag inte har någon kamera med mig blir det väldigt snålt med bilder.


Jag tänkte nog köra en 100 dagar - 100 bilder sen när jag kommer hem, för att få igång det där med fotandet lite. Ska även försöka få med mig någon mer, annars kommer det nog aldrig att bli av.

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag skulle kunna vara på med 100 dagar 100 bilder

2010-03-20 @ 17:25:10
URL: http://zandraottosson.blogg.se/

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0