nässjö

så, då var man hemma i nässjö igen! det är sjukt vad folk kan förändras på bara två veckor.
jag trodde aldrig att jag skulle sakna min bror men när jag väl såg honom så kom det. jag har faktiskt saknat min lilla bror som jag umgicks med varje dag i tre veckor och sedan är han bara puts väck i två? sjukt. Nu har jag iaf bestämt mig för vilka glasögon han ska ha. hoppas bara att han litar på mig och väljer dom.
jag har även övertalat honom att han ska följa med till hultsfred och lovade mamma att jag ska ta väl hand om hennes lille son. anyway, nu ska jag packa upp och bara softa för imorgon ska jag börja söka jobb och grejer.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: hahaha, Jag är ensam i en lägenhet med en egen säng OCH en madrass!!!!!!!



(Amanda sa att man kunde svara så här. Jag tycker egentligen att det är ganska förvirrande)

2010-03-23 @ 00:04:39
URL: http://linaee.blogg.se/

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0