dad

Idag fyller pappa verkligen 50, och det första jag kom att tänka på var att han verkligen har gjort allt för mig. Som när han och mamma var uppe i dalarna på semester och jag var hemma själv. Så tog jag telefonen och ringde och grät mitt i natten för att jag kände mig så himla ensam, han sitter och försöker trösta mig och säger att det bara är några veckor kvar tills dom kommer hem igen.
Efter ett tag kan jag somna och när jag vaknar på morgonen vaknar jag av att en hund ligger i min säng. Då har dom satt sig i bilen efter att vi lagt på telefonen och kört ungefär 40mil bara för att komma hem i en dag för att jag inte ska känna mig ensam längre.

Han har alltid fått mig att känna mig trygg och säker på något sätt, sovit hos mig när jag varit inlagd på sjukhus osv. Fått mig att göra saker som jag bara trodde fanns i mina drömmar, och verkligen hjälpt mig på vägen.

Jag älskar dig pappa!

pappa och jag för 20 år sedan om en månad.

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0