tråkigt.

Vilket ställe är du oftast på? Hmm, brukar inte hänga ute så ofta.

Favoritbar: Oj det vet jag nog inte.

Favoritklubb:.Har ingen,

Sveriges bästa dj: Finns det ens någon bra dj?

Så viktig är musiken: Viktigast efter sällskapet
.

Hit tar jag någon på första dejten: Jag har typ aldrig dejtat så jag vet inte
.

Här firar jag min födelsedag: Utomlands helst, på någon strand!

Här skulle jag fria: Jag vill hellre bli friad till
.

Hit går jag en tisdag: Brukar aldrig göra samma saker varje tisdag.

Undviker: Läskiga platser.

Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Är blyg. Så jag antar att jag försöker se upptagen ut genom att leka med min telefon eller något liknande.

Bästa utestället att vara ensam på: Var som helst så länge det är ett band som spelar, antar jag.

Stammis på: Har inte hunnit bli stammis någonstans än. Men jag satsar på att bli. Ska bara hitta det perfekta stället först.

Beställer alltid: En öl numera.

Dricker helst: Öl numera.

Bästa gå-ut-plagget: Klär mig mest i svart, eller okej alltid i svart.

Äter på väg ut: Oftast ingenting.

Äter på väg hem: Pizza. Alltid!

Det första du gör när du kommer hem: Raka vägen till sängen.

Äter dagen efter: Tar oftast en kaffe.

Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: En kväll som nog skulle slutat på ett helt annat sätt än vad den gjorde om jag fick bestämma helt.

Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: Har nog faktiskt ingen.

Så är jag att springa på ute: Jag är blyg när jag är ute vilket kan misstolkas för dryg ibland.

Bästa sättet att få kontakt med någon: Jag kör alltid på att andra får komma fram till mig. Det funkar aldrig. Så jag vet inte
.

Kan man träffa kärleken ute? Det kan man men det är nog rätt svårt
.

Har du blivit utslängd någon gång? Nej.

Så länge är det värt att stå i kö: En kvart, max.

Förfest eller efterfest: Efterfest om folk inte spyr.


Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0