2011

Nämn något som gjorde dig glad igår? Att jag fick en resa till Costa Rica/New York samt en biljett till Bruce i sommar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? jag sov.
Det sista du sade högt? "De trosorna ska jag nog beställa!".
Sover du tungt? Nästan omöjlig att väcka.
Trivs du med ditt jobb? Har egentligen inget jobb, fast jobbar just nu på Tura, har dock bara en dag kvar.
Favoritklädsel? Svart och återigen svart.
Favoritlåt just nu? Kan inte bestämma mig, står mellan No milk today - Herman's Hermits och Islands & Shores - Deportees.


Vad gör dig glad just nu? Att om bara några dagar befinner jag mig på ett plan påväg till andra sidan jordklotet.
Favoritgodis? Mörk choklad med smak av mint.
Planer inför 2012? Börjar året i New York, fortsätter i Costa Rica. Sedan får vi se vad som händer. Troligtvis fytt på riktigt till Stockholm.
Vilken film kan du alla repliker till? Lejonkungen <3
Vilka spårk talar du? Svenska och Engelska.


Gillar du att flyga? Jag tycker det är avkopplande.
Vad attraheras du av? Det är faktiskt olika från person till person.
Din pappas hemstad? Jönköping.
Hur gammal blir du nästa år? 22, jag börjar bli gammal.
Tycker du om att krama människor? Ja! Speciellt om de luktar gott.
Skulle du säga att du är trendig? knappast.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lykke Li- konstigt nog, but i love it!
Om du fick byta garderob med någon- vem? Erin Wasson, Kate Moss kan rabbla upp många.
Vad är det senaste du köpte? En box med vin.
Godaste glassmaken? Är faktiskt inte så förtjust i glass.
Vilken svordom använder du mest? Fuck.
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Vad är viktigt för dig? Ärlighet.
10 saker som hänt 2011:
Blivit förälskad.
Hittat tillbaka till mig själv.
Flyttat tillbaka till Mamma & Pappa.
Flyttat till Stockholm.
Insett att du inte är värd min tid.
Kommit nära en person som jag aldrig riktigt trodde skulle hända.
Shoppat lite för mycket.
Hyrt ut min lägenhet i Kalmar.
Blivit förälskad i herr Olof.
Varit för gammal på Peace & Love.

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0