året som gick

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Jag flyttade

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga, känner att jag inte skulle hålla det ändå. 

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Vilka länder besökte du?
Holland, Malaysia och Storbritannien.

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?

Ja det finns det, 

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns tre datum som jag nog alltid kommer att komma ihåg.

- Vad var din största framgång 2010?
Tror att jag lärde känna mig själv på riktigt för första gången.

- Största misstaget?
Största misstaget = Det bästa som kunde hända

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte vad jag kommer ihåg.

- Bästa köpet?
Min lägenhet och resan till London med Amanda

- Vad spenderade du mest pengar på?
Min lägenhet och resor

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Samma sak som gjorde mig riktigt ledsen. 

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Teenage crime med Adrain Lux

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Rest

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Gått hemma

- Hur tillbringar du julen?
Med familjen. (+ Helena och Alice, som jag känner ingår i familjen)

- Blev du kär i år?
Kär och kär, okej då. jag blev kär.

- Hur många förhållanden?
Inte ett enda.

- Favoritprogram?
Har inte kollat så mycket på tv.

- Bästa boken du läste i år?
Oj, vampire diaries tror jag.

- Största musikaliska upptäckten?
Vet inte vad jag har hittat för ny iår som jag inte lyssnat på tidigare.

- Något du önskade dig och fick?
Tv, jaa massvis av grejer.

- Något du önskade dig men inte fick?
Jaaa

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Oj, folk tog studenten så var med Millan och Marcus, sedan var det fest.

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det alltid.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mig sjäv. 

- Vad fick dig att må bra?
Vänner.

- Vem saknade du?
När jag flyttade till Kalmar saknade jag alla som bott eller bor kvar i Nässjö.

- Årets hetaste kändishunk?
Wentworth Miller och Alan Hyde.

- Årets största kärlek?
Jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0