Kalmar

Meningen var att jag skulle hitta tillbaka hem till Kalmar redan på onsdag, men så blev inte fallet då jag inte har tid att ta mig ner dit förens på söndag. Men vilket betyder att jag kommer få tillbringa ännu en kväll med underbara människor på fredag. Känns inte helt fel det heller!!

Igår tog jag och Lina bilen till Tranås och Jönköping, man märker att man saknat folk mer än vad man tror när man umgås med dom. Sedan blev det lite kaffe hemma hos mig innan vi umgicks med Hanna och Emelie.

Idag ska jag faktiskt öppna skolböckerna för första gången, måste ju ta tag i sådant också. Sedan blir det att hjälpa mamma med att flytta ur mormors lägenhet och plocka på mig sådant som jag vill ha!

Men även det att jag kanske får vara med och bestämma nästa resmål, som förhoppningsvis blir Brasilien med familjen (där jag räknar in Helena och Alice) är ju inte allt för fel det heller.

Kommentarer

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0