.....

Jag måste sluta med alla mina sånna där tillbakablickar som man får ibland, då man kanske undrar varför jag gjorde just så just då? Kanske kändes rätt precis då, tänkte väll bara i nuet och inte hur det skulle sluta kunna sluta riktigt. Ajaa, gjort är gjort och kom aldrig mer igen, går ju inte direkt att ångra sig såhär i efterhand. Nu får jag stå för vad jag gjort även fast det inte är jag egentligen, jag har alltid tyckt att det är fel och skulle aldrig kunna göra så om jag verkligen tänkt igenom det först. Nu måste jag även stå för det jag gjort, vilket känns väldigt fel!! Så nu har jag sagt det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas kärlek, äkta kärlek

2011-03-12 @ 22:48:12

SAY SOMETHING;

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0